Over ons

Apostle helpt ca. 100 bedrijven in heel Nederland per jaar met het boeken van resultaten op het gebied van social recruitment, social binding en social sales&marketing.

Met 20 collega’s werken wij vol passie aan social media campagnes om kandidaten te werven, leads te werven en relaties te binden aan organisaties.

Usp’s
We benutten een zeer groot bestaand en nieuw netwerk op social media om de beste resultaten te behalen voor onze klanten.
In Nederland zijn 14 miljoen mensen actief op social media. Apostle heeft een sterk professioneel en landelijk netwerk. In bijna iedere branche hebben we succescases en zijn verwachtingen van resultaten goed in te schatten.

Bestaand netwerk van medewerkers
Onze developers werken dagelijks aan het optimaliseren van onze eigen applicatie waarmee we het netwerk van medewerkers kunnen bereiken en activeren. Met een paar kliks worden zij zichtbaar en de resultaten zorgen voor enthousiasme binnen een team.

Nieuw netwerk
via betaalde campagnes op LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter en Snapchat bereiken we nieuwe groepen mensen. Doordat we doelgroepen kunnen segmenteren en hen de juiste boodschap op het juiste tijdstip te tonen.

Resultaat gegarandeerd!

Koen Jordaans

Sinds 2000 ben ik ondernemer in verschillende branches. In 2005 richtte ik een reclamebureau op dat zich vanaf 2010 steeds meer is gaan richten op social media. Apostle werd in 2013 officieel. Sindsdien investeren we volledig in Apostle en ontwikkelen we het tot een professioneel bedrijf met internationale ambities.

Eén Twitterbericht

Een persoonlijke ervaring was voor mij de aanleiding voor de visie die ik uitdraag bij Apostle. Het ging om een Twitterbericht dat ik in 2011 plaatste: “Veel inspiratie opgedaan in #newyork”. Deze ogenschijnlijk normale tweet heeft mijn leven veranderd. Er reageerde namelijk een directeur van de Rabobank. De directeur en ik kenden elkaar nog niet. Vanuit een gesprek via Twitter kreeg ik uiteindelijk een opdracht voor deze bank in Oss. Een persoonlijke tweet bracht mij dus een zakelijk succes. De opdracht bestond uit een workshop voor alle medewerkers van de bank: 130 mensen.

Onze visie

Social media gaat een centrale rol spelen in de communicatie tussen ondernemingen met haar (potentiële) relaties en medewerkers. Online contactmomenten gaan het gedrag en keuzes beïnvloeden van zowel mensen met een latente behoefte tot aan loyale relaties.

Wij geloven in de kracht van authentieke en onderscheidende boodschappen. Zowel via het persoonlijke netwerk van medewerkers als het aanboren van nieuwe netwerken met social media.

Apostle faciliteert door online zichtbaarheid te creëren, met de juiste boodschap op het juiste moment en met de juiste middelen. Hiermee maken we zowel de medewerkers als de bedrijven sterker.

Onze missie

Bedrijven en organisaties in staat stellen om hun doelstellingen te bereiken door slim en effectief social media in te zetten.

Social shift

Macht verschuift. Mensen bind je niet aan je; ze zijn verbonden met hun eigen sociale netwerken. Als werkgever of organisatie ben je daar tijdelijk onderdeel van. Daarvoor is digitalisering van de marketingactiviteiten onvermijdelijk. Apostle vervult een voortrekkersrol in het vormgeven van deze digitalisering.

Meer over ons weten?
Contact