Over ons

Vanuit veel bedrijven bestaat de behoefte om zich actief op te stellen op sociale media. Apostle helpt bedrijven via social media een netwerk op te bouwen, te activeren en te onderhouden.

Koen Jordaans

Sinds 2000 ben ik ondernemer in verschillende branches. In 2005 richtte ik een reclamebureau op dat zich vanaf 2010 steeds meer is gaan richten op social media. Apostle werd in 2013 officieel. Sindsdien investeren we volledig in Apostle en ontwikkelen we het tot een professioneel bedrijf met internationale ambities.

Eén Twitterbericht

Een persoonlijke ervaring was voor mij de aanleiding voor de visie die ik uitdraag bij Apostle. Het ging om een Twitterbericht dat ik in 2011 plaatste: “Veel inspiratie opgedaan in #newyork”. Deze ogenschijnlijk normale tweet heeft mijn leven veranderd. Er reageerde namelijk een directeur van de Rabobank. De directeur en ik kenden elkaar nog niet. Vanuit een gesprek via Twitter kreeg ik uiteindelijk een opdracht voor deze bank in Oss. Een persoonlijke tweet bracht mij dus een zakelijk succes. De opdracht bestond uit een workshop voor alle medewerkers van de bank: 130 mensen.

Onze visie

Apostle wil bijdragen aan een sociale samenleving waarin mensen en bedrijven aan elkaar bouwen. Ook in de toekomst willen wij leidend zijn in marketing, recruitment en opleidingstrajecten op het gebied van social media.

Onze missie

Social media zijn vandaag de dag onmisbaar in de communicatie tussen mensen en bedrijven. Apostle gelooft dat het persoonlijke netwerk van medewerkers henzelf en bedrijven sterker kan maken. Daarom investeren wij duurzaam in het social media kennis- en vaardighedenniveau van jouw medewerkers.

Social shift

Macht verschuift. Mensen bind je niet aan je; ze zijn verbonden met hun eigen sociale netwerken. Als werkgever of organisatie ben je daar tijdelijk onderdeel van. Daarvoor is digitalisering van de marketingactiviteiten onvermijdelijk. Apostle vervult een voortrekkersrol in het vormgeven van deze digitalisering.

Meer over ons weten?
Contact