Show candidates 
your company
is the best

92% van de werkzoekenden oriënteert online bij het vinden van een baan. Actieve merkambassadeurs en betaalde campagnes op social media zijn een cruciaal onderdeel van employer branding en recruitment. 

Van Social media naar social thinking

Vacatures delen via de eigen social media kanalen van de ambassadeurs lijkt eenvoudig. En dat is het ook, als je tenminste beschikt over de juiste tools. Medewerkers gaan bewuster over hun werk nadenken en erover te vertellen. Ze zien steeds meer in hoe bijzonder het werk is dat ze verrichten. En belangrijker nog: ze snappen dat het voor anderen interessant is om erover te horen. Activiteiten en ervaringen die voor medewerkers dagelijkse kost zijn, kunnen voor mensen in hun online netwerk heel spannend en zelfs fascinerend zijn.’
Dat maakt de persoonlijke netwerken van onze ambassadeurs ook zo waardevol. Van ex-collega’s en oud-studiegenoten tot en met vrienden en familieleden: ze zien onze content allemaal. Het is corporate en employer branding in één, maar dan op een enorm persoonlijke en dus krachtige manier. Storytelling is zo een wezenlijk onderdeel van recruitment geworden. (quote Tonny Keijers – corporate recruiter UMC Utrecht)

Zij gingen je ook al voor…